14 Haziran 2010 Pazartesi

Staj Zordur

Adliyeden çıktım,minibüs beklemeye başladım...E-5'ten geçen minibüs ara ki bulasın,polisin çılgın önlemleri yüzünden ayakta yolcu almıyorlar artık..zaten sıcak sevmem hele bu sıcağı minibüs yüzünden çekiyorsam iyice deliririm,netekim delirdim.Gereksiz bir öfke kapladı içimi,kavga çıkaracaktım,bu çok belliydi ama kavgaya 2. lazımdı...Çok geçmeden aradığım kişi yanımda bitiverdi.Sipariş versem ancak bu kadarı denk gelirdi.Mavi gömleğiyle,elinde bim poşetiyle,öküz gibi kadınların kıçına bakmasıyla işte oydu istediğim,sadece aramızdaki ateşi yakacak bir kıvılcıma ihtiyacımız vardı ve çok geçmeden o kıvılcım çakıverdi...Vücudunun çok derinlerinden gelen bir titremeyle adeta bir cenin bıraktı ayaklarımın dibine,gökkuşağının her rengi vardı inanır mısın?
Bilenler bilir baysikıl kikin Allahını atarım,burada bu yeteneğimi kullanmadan önce bir karşı tarafı süzdüm..Hayvan gibi kıçıma bakıyordu,iyice sinirlendim adamın yüzüne tükürüp(Normalde lavaboda bile tükürmeyen ben(Evet diş macunlarını yutuyorum) adamın yüzüne tükürdüm.),"insan mısın lan sen?" naramı ve baysikıl kikimi adamın böğrüne atmam 2 saniyede oldu.Camış gibi yere kapaklandı,öyle kalakaldı.Heyecanlıydım,sıcak daha bir farklıydı,güzeldi hatta,g.tüm tavan yapmıştı..Bir Bruş Li bir Jan Kulod van Dam ne hissediyorsa onu hissediyordum...Sonra camış gibi yere yıkılan o herif yavaşça kalktı,yerdeyken vurmadım zira bir Bruş Li bir Jan Kulod van Dam kalkmasına izin verirdi..Ağır ağır doğruldu,gözlerinden yemin ediyorum ateş çıkıyordu..Korkudan altıma yapmak,hüngür hüngür ağlamak üzüereydim.."Abi b.kunu yiyim" diyecek oldum sesim çıkmadı,yavaşça bana doğru yürüdü ve bim poşetinden çıkardığı samuray kılıcını kafama indirecekken minibüste uyandım...Kan ter içindeydim.Kim bilir yanımdaki amcaya uyur halde ne tacizlerde bulunmuştum,kısa süreli utandım,zaten ben çok uzun utanmam ar damarım yoktur,minibüsün camından bir baktım cehennemdeyiz yok lan şaka ama bizim durağı geçmişiz Acıbadem'e doğru gidiyoruz.lan dedim kendi kendime saçma rüyamın sinirini şoförden çıkartayım."Abi" dedim,her ne kadar metrobüste inmeyeceksem de"Ben İstanbul'un yabancısıyım beni metrobüste indir demedim mi sana?" diye sitemkar ve bir o kadar da bebe pipisi kadar aklı yok lan havasında bir serzenişte bulundum..Sen misin öyle diyen,minibüsçü abimizin şimdi ananı laciverte boyadım bakışı atmasıyla araç giderken ayağa kalkıp en arkada oturan bana doğru koşması bir oldu...
O sırada telefonumun alarmı çaldı,uyandım..Alarm sesi Deyvit Getta'dan seksi biç'di.Kalktım staja gittim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder